خروش ذهن

محلی برای ثبت تغییرات

خروش ذهن

محلی برای ثبت تغییرات

با سلام.
بنده علی نصیری پور، دانشجو رشته معماری به جهت اندازه گیری تغییرات و نوشتن دست نویس های شخصی ام اقدام به مکتوب ساختن این نویسه ها کردم.
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

مرگ

#مرگ.
#نمیدانم معیاری نامشخص برای پایان است، یا شروعی در دنیایی دیگر با شرایطی جدید.
#نرسیده ام به این مفهوم که من توانسته ام مرگ را درک کنم یا همیشه از سایه تاریکی که از روی عدم شناخت می آید ترسیده ام و به دور مانده ام از وادی زندگی سردرگمی که ته آن مرگ است.
#نفهمیدم قصه ای برای کشیدن یک نفس عمیق است یا نگه داشتن آخرین نفس که بعد آن ورود به وادی مرگ است.
#نخواستم درک کنم این موضوع را که من هم انسانم و هر  انسانی دیر یا زود در ایستگاه قدم خواهم گذاشت. 
حرفم را با یک سوال تمام کنم. #مقصد ایستگاهی در آن قرار دارم کجاست؟
#علی_نصیری_پور
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
علی نصیری پور

نظرات (۲)

زندگی کردن تلف بودن پلاسیدن نطفه ای را پرورش دادن برای زندگی کردن و این تکراره تکرار است.
این دنیا و بازی هایش به بیرحمانه ترین شکل بیهوده اند و تو دو راه بیشتر نداری یا با خودکشی از این بازی خارج شوی یا بمانی و ادامه بدی تا وقتت برسد و به نوبه خود این بازی را بر هم بزنی. با ابزورد آشنا شو برای گرفتن جواب سوالت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی