خروش ذهن

محلی برای ثبت تغییرات

خروش ذهن

محلی برای ثبت تغییرات

با سلام.
بنده علی نصیری پور، دانشجو رشته معماری به جهت اندازه گیری تغییرات و نوشتن دست نویس های شخصی ام اقدام به مکتوب ساختن این نویسه ها کردم.
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سکوت

هر گاه این واژه به گوشم میخورد بی اختیار یاد این حرف از شاملو می افتم «سکوت سرشاراز سخنان ناگفته است،از حرکات ناکرده،اعتراف به عشقهای نهان و شگفتی های بر زبان نیامده».

 سکوت همیشه به معنای قبول شکست نیست. گاهی خود سکوت میتواند برگ برنده ای باشد که در یک آن نایجه یک جدال را به صورت کامل عوض کند.

سکوت یک حالت روحی است زمانی که در یک بیابان در دل یک ظهر تابستانی گرم در وسط یک کویر میروی بی آنکه مقصد معلومی داشته باشی و به یک چمنزار سبز که در کنار درختانش چشمه اس آب خنک را دارد میرسی. گاه سکوت مانند زمانی است که در چند قدمی یک پایان ایستاده ای و دست از تلاش بر میداری.

سکوت نباید مانع ازحرکت رو به جلو شود. بلکه باید مانند یک مکمل برای شروعی قوی و محکمتر از قبل برای هدفمان شود، مانند شلیک یک گلوله.

 گاه انسان به خلسه می رسد. جایی که جایی که تمام وجودیت انسان در یک حباب قرار میگیرد و میتوان قدری با خود خلوت کرد. بار دیگر همه چیز را سنجید و وقتی حباب از میان رفت وارد یک کلیت جدید و منطقی تر از قبل شویم. سکوت گاهی به معنایه رشد و گذشتن از همه چیز است. چه خوب، چه بد گاهی تفاوت ندارد که یک موضوع خوب است یا بد فقط این مهم است که باید سکوت کرد و فقط رد شد. بدون انجام کار اضافه، در نهایت میتوانی آنگونه که میخواهی حرفت را بزنی.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵
علی نصیری پور
پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ب.ظ

نوشتن

نوشتن واژه ای مرموز که می تواند سر آغاز یک ماجراجویی خوب باشد، به شرط اینکه پرورشش دهیم.مانند مغزی که تازه هرمون رشد در آن تزریق کرده اند.

-لازمه اش یک قلم و یک کاغذ است.ولی آیا همه میتوانند بنویسند؟؟؟

به فکر پشت داستان بر میگردد وقتی تلخیه روزگار دیده باشی تلخ مینوسی و وقتی خوشحالی خوب مینویسی ولی آیا همیشه همین است؟به یک رویا نگاه کنیم نوشتن مانند رویا است. زمانی که ما چیزی را نداریم و میخواهیم به دستش آوریم در رویاهایمان جست و جویش میکنیم. نوشتن گاهی ترسناک است گاهی از ترسهایمان نوشتیم,خواندیم و خواندند بی آنکه بدانند چه گفتیم ولی باز هم ادامه دادیم. نوشتن یک واژه نیست,نوشتن یک سبک و روش زندگی است که ما آن را میسازیم و رشدش میدهیم پس همه باید بنویسند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳
علی نصیری پور